ALAPTÖRTÉNET
A története Kanada egyik apró, álmos városkájában, Fernieben játszódik. Az apró kis város unalmas mindennapjait színesíti egy-egy amerikai túrista csoport, akiket felvihetnek a hegyekbe és kis fabarakokkban töltenek el az állatok között két-három napot a természet lágy ölén. Ám egy nap egy csoport nem tér vissza. A vezetőjük, bizonyos George Womack, szinte félholt állapotban vánszorog vissza a városba. Ruhája tépett, és véres, combjából patakokban ömlik a vér, haja összetapadt a vértől és az izzadságtól. Lánya és felesége rohan elé, de a férfi csak egy szót tud kinyögni. Szörnyek. És holtak esik össze. A városban pánik tör ki, a turisták nem mernek többet erre jönni, az emberek nem merik őket felvinni a hegyekbe. George Womack igazán bátor lányát, Heather Womack-et nem hagyja nyugodni apja különös esete, ezért eltervezi, hogy felmegy a hegyekbe, de egy kis "sereget" szeretne gyűjteni maga mellé, fiatal emberekből és... nem emberekből. De miközben nő a "serege" nem is sejti, "miket" szerződtetett le maga mellé, és hogy a hegyekbe az ördöghöz készül magával az... ördög szövetségeseivel...
Légy része te is a mindennapos izgalomnak.
SZABÁLYZAT
- Legfeljebb három ember, és négy misztikus lény karaktered lehet, amennyiben egyiket sem hanyagolod el.
- A reagokat lehetőleg E/1 személybe írd!
- A cselekvést vagy két kötőjellel (-) válaszd el, vagy pedig két csillaggal (*)
- A gondolatok elé tegyél ~ jelet!
- Történhetnek 18+- os jelenetek, de módjával, normális módon leírva.
- Káromkodni lehet.
A JÁTÉK LEFOLYÁSA
A karaktered akár misztikus lény, akár ember, először meg kell jelenie a városban. Összebarátkozhat vagy találkozhat Heatherrel, de ha misztikus lény, EL NEM ÁRULHATJA hogy mi is ő. Ezek után vagy csatlakozik Heatherhez és a seregéhez, vagy elszökik az erdőbe a "bújdosókhoz". Ha a lényed csatlakozik Heather csapatához, akkor az általában jó szándékú, aki a küzdelemben a lány mellett harcol, vagy pedig kétszínű, aki a harcban végül a csapat ellen fordul. A csatában MINDENKINEK fel kell fednie a képességét, de lehet korábban is.
Lehetséges karakterek:
~ Alakváltók
Ezek bármivé át tudnak változni. Ide tartozhat jó és rossz szándékú egy aránt. A jó szándékú egyértelműen olyanná változik, aki segíti, ha rossz szándékú, akkor változhat olyanná, aki pl.: eltéri a csapatot rossz útra, vagy megtámadja őket. Az alakváltó nehezen lehet elpusztítani. Alakváltó NEM változhat kijátszott karakterré, pl.: Heather-ré, de lehet bármilyen más, aki nincs kijátszva.
~ Tünde félvér
A tünde félvérek CSAK JÓSZÁNDÉKÚAK lehetnek. Rendelkezhetnek gyógyítással, de vissza NEM hozhatnak az életbe.
~ Vérfarkasok
Ők is egyfajta alakváltók, de nagy százalékuk rossz szándékú, de természetesen akad egy-két jó szándékú, de ritka. Nagyok, gyorsak és erősek. Nehéz legyőzni őket, az alakváltóknak sikerülhet. Kevés időt töltenek emberi alakban.
~ Démonok
CSAK ROSSZ SZÁNDÉKÚAK lehetnek. Nagyon erősek, okosak és nehéz, szinte lehetetlen legyőzni őket. Folyamatosan tervet szőnek, nagyon nehéz átjárni az eszükön. A tünde félvérek és a vérfarkasok tudják őket csak legyőzni.
~ Emberek
Nincs semmi különleges képességűk. Őket a tündék vissza tudják hozni az életbe, de csak őket. És CSAK egyszer! Nem lehetnek gondolatolvasok, és szuper gyorsak vagy szuper erősek, de lehet igényelni olyan karaktert, aki felismerik az alakváltókat, és a démonokat. MAX 6 ILYEN KARAKTER LEHET AZ OLDALON. Emberek is lehetnek rossz szándékúak, akik csatlakoznak a bújdosókhoz.
|